فروش ویژه 2 سنگ تراورتن
نوشته شده توسط : admin

خرید سنگ نما در فروش ویژه سنگ تراورتن یک فرصت عالی است. زیرا بهترین گزینه برای استفاده در نمای خارجی ساختمان سنگ تراورتن است. و از آنجایی که این سنگها قیمت نسبتا بالایی دارند، پس فروش ویژه سنگ تراورتن یک موقعیت استثنایی است.

هرچند که قیمت سنگهای ساختمانی بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد اما تعدادی از آنها به دلیل پرفروش و محبوب بودن قیمت بالایی دارند. به همین دلیل است که نباید فروش ویژه سنگ تراورتن را از دست داد.

یکی از پرمصرف ترین سنگهای ساختمانی طبیعی، تراورتن ابیانه است. زیرا رنگ سفید تا بژ این سنگ می تواند نظر هر فردی را، حتی مشکل پسندان را به خود جلب کند. یک نکته جالب که در مورد تراورتن ابیانه هست این است که به مرور زمان رنگ آن روشن تر می شود. یکی از دلایلی که خرید سنگ ابیانه را زیاد کرده همین فاکتور است.

میزان تخلخل سنگ تراورتن مورد دیگری است که از اهمیت زیادی برخودار است. زیرا تخلخل باعث می شود سنگ تراورتن به ملات به خوبی بچسبد و نیاز به اسکوپ کردن سنگ نباشد. از این روی است که از تراورتن ابیانه برای نماهای رومی و کلاسیک به فراوانی استفاده می شود. زیرا میزان تخلخل تراورتن ابیانه در مقایسه با سنگهای مشابه خود بیشتر است.

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از معروف ترین سنگهای برند ایران است که به کشورهای زیادی صادر می شود. این سنگ کاربرد های گوناگونی در ساختمان دارد. از جمله: نمای اصلی و بیرونی، نما خارجی، ،نمای داخلی و دیوار های داخلی، انواع سنگفرش ها، … .

و پرمصرف بودن سنگ تراورتن حاجی آباد دلایلی زیادی دارد که شامل فاکتورهای زیر است. استحکام بالای این سنگ باعث ماندگاری این محصول و عمر طولانی آن شده است، این سنگ قدرت تحمل فشارهای بالا را داشته و در هنگام برش ترک نخورده و نمی‌ شکند، مقاوم در برابر تابش نور خورشید که تغییر رنگ هم نمی دهد، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی دارد.

جهت مدیریت هزینه و خرید سنگ در ابتدا باید بدانیم از سنگ مورد نظرمان چه انتظاراتی داریم و قرار است برای ما چه کاربردی داشته باشد.

source: فروش ویژه 2 سنگ تراورتن





:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: سنگ نما ارزان, قیمت سنگ نما, تراورتن کرم, ارزانترین سنگ تراورتن, ملت سنگ, فروش ویژه سنگ تراورتن, سنگ نما رومی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 1 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: